środa, 30 maja 2012

30.05.12

Obcy ludzie, obce światy, dwie gwiazdy obracające się w milczeniu, oddzielone tysiącami mil ciemnej przestrzeni. Ludzie z natury są nieobliczalni, nieodpowiedzialni i nieszczęśliwi. Dopiero gdy poskromi się ich zwierzęce instynkty, mogą stać się odpowiednimi, godnymi zaufania i zadowolonymi istotami.
Kiedyś znane mi dawniej osoby, z którymi przeżywałam najlepsze i te najgorsze chwile rozkwitania, kiedyś, kiedy nasze drogi w końcu się rozejdą, niegdyś najbliższe staną się najodległszymi istotami na świecie, będziemy mijać się razem nawet na siebie nie spojrzawszy, albo spojrzymy na siebie ukradkiem i będziemy udawać, że się nie widzimy. Przejdziemy obok siebie obojętnie, zupełnie bez słowa. Będziemy się potem zastanawiać, zapewne przez krótką chwilę, dlaczego to upadło, choć miało trwać wieczność - jak się sami nawzajem zapewnialiśmy? Wtedy nikt nam nie odpowie na to pytanie, tylko my sami. Bo to musimy wiedzieć tylko my. To my musimy wiedzieć co się dzieje w naszym wnętrzu. To my jesteśmy panami naszego ciała, naszych uczuć, serca i umysłu. Nikt inny, tylko właśnie my. Jednakże nie każdy jest tego świadomy, i pozwala, by takie tandetne reklamy jak serce i rozum decydowały bez naszej woli o tak ważnych sprawach.
Cały ten rząd, cała ta polityka, całe to państwo i ludzie, którzy są na czele - pracują na to latami, by opróżnić nasze umysły, byśmy bez żadnych zaprzeczeń im podlegali. Byśmy byli głupi. Byśmy nie potrafili myśleć swoim mózgiem. Wszyscy zachowujemy się tak, jakby dopadła nas miażdżyca. Z mózgu nie zostało nic, istna papka i nic więcej. Tak się zachowujemy, jak ludzie nierozumni.
Zaczęłam znowu losować na chybił trafił cytaty z książki od M..
Oto cytat na dziś:

Szczęście przez całe życie! 
Nikt by tego nie zniósł, to byłoby piekło na ziemi.
George Bernard Shaw

Po części się z tym zgadzam. Choć z wiecznym szczęściem nie było by tego smutku, bólu, cierpienia, stresu, łez (chyba że ze szczęścia). Hm... Chociaż nie. Cofam te słowa, bo to chyba guzik prawda. Przecież ludzie zawsze wszędzie znajdą złe strony, tak więc gdyby byli wiecznie szczęśliwi, uważaliby to po pewnym czasie za nudne, bezsensowne i płakali by, bo są tylko i wyłącznie ciągle szczęśliwi. Taa, takim nie dogodzisz.
Coraz częściej mam dość pewnych znajomości, które tak na dobrą sprawę zaczynają mnie tylko męczyć. Nie wiem, ile jeszcze udźwignę, ale coś mi się widzi, że jak tak dalej będzie się to toczyło, to niezbyt długo.
Dziękuje O., za wykupienie pakietu. Ojś, musiałam, wybacz, ale ciesze się z tego niezmiernie, bo teraz będę mogła Cię napastować smsami i Ty mnie, nawet w kiblu. (prawda?<słodkie oczy bezdomnego kociaka ze śmietnika>) Kocham Cię Ośle mój. ;*
Sex on the bitch - kojarzy mi się tylko z drinkiem i książką Ja, diablica. P. pewnie doskonale to pamięta.
Dzisiaj same nudy na całego, prócz tego obżarłam się bułką, rogalem, roglalikiem, jednym kawałkiem ciasta i gulaszem. Niczego nie żałuje, za wszystko przepraszam - chociaż właściwie to nie, bo aż sobie bekłam tak się przyjęło. Ha!!!

Jeżeli przeszłość zacznie być twoim cieniem,
jedynie co ci pozostanie - to wieczna ucieczka.

Wieczny, wieczny KATAR!!!
Jak tak dalej pójdzie, to zasmarkam wszystkie swoje rzeczy.
Boli głowa, z gardłem już lepiej.
C.A. jedzie jutro do swojej znajomej na weekend. Tęsknić będę. A co...

Nie jestem rybą.
Tylko, tylko, tylko człowiekiem.
Jestem topielcem.
Topie się we własnym smutku i łzach skalanych powietrzem.

4 komentarze:

  1. Sex on the Beach - kojarzy mi się to też z lodami, mm :D <3
    Oj, teraz to będziemy 24/7 ze sobą ;D A w kibelku to normalnie takie imprezki będziemy robić, że hoho! Hahahaha, już widzę to Nasze pisanie i wgl. Mrach, stęskniłam się za tym! :( <333333333
    Kocham Cię Kocie! <3333333 ;**;***;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie seks on de bicz kojarzy się z seksem na plaży i drinem XD A Tobie z lodami... Oookeej... Nie chcę wiedzieć co Ci siedzi w tej Twojej łepetynie haha ;3:*:*:*:* Tak, kupowe imprezki tylko u M. i O. łuhu XD Wstęp wzbroniony hahah :D Ja też za tym tęskniłam ;**;**;** A że już wszystko okej, to będzie okej jeszcze bardziej :> I love you mała Mii <333333333 ;***

      Usuń
  2. "Jeżeli przeszłość zacznie być twoim cieniem,
    jedynie co ci pozostanie - to wieczna ucieczka."

    piękny cytat... ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, właściwie to sama go wymyśliłam :)

      Usuń