poniedziałek, 14 maja 2012

14.05.12

Jest mi bardzo smutno. Właściwie tak smutno, że czekam na cud, który nie następuje. Leże na podłodze i przyciskam się do niej mocniej. Jest zimna. Jak wszystko w tym domu. Zimne i martwe. Zero życzliwości, zero ciepła, pomocy - nic. Tu są tylko wieczne kłótnie. Złe myśli aż wylewają się z naszych uszu strumieniami. Pod zamkniętą powieką widzę inny świat. Nowy. Lepszy. Tylko mój. Jest kolorowy. Tak, jest pełen najróżniejszych kolorów, których nikt jeszcze nie widział. Ukazuje się piękny wodospad, a jego woda meni się tak pięknie od blasku słońca. Lekki chłodny wiaterek pieści me ciało, a trawa masuje me stopy. Zwierzęta nie uciekają przede mną. Podchodzą, dają się głaskać - trwają przy mnie, jakby uważały się za moich przyjaciół. Wiernych przyjaciół. Pająki tu nie istnieją, ale roślin jest od groma. Kiedy pada deszcz, to jakby został stworzony po to, by obmyć mnie od wszystkiego złego i nieprzyjemnego. Czuję każdą kroplę - jak uderza w mą skórę, jak spływa po moim ciele łaskocząc. Nie mam wtedy świadomości, że w tym deszczu mieszają się moje łzy. Ich po prostu nie ma. Moje oczy zaprzestały je produkować wraz z moim przejściem do tego świata. Krople spadają z głuchym plasknięciem w ziemie, która z chęcią je wchłania. Ziemia jest dobra, jest moją przyjaciółką, która odbiera ode mnie złe myśli i to, co się we mnie złego kumulowało. To jej nie zabija, to ją wzmacnia. Jest mi wdzięczna, tak jak ja jej. Przeglądam się w kałuży własnych brudów, ale ten nowy lepszy świat zadbał o to, by kałuża nie stanowiła zagrożenia dla nikogo. Ptaki się w niej myją, ale im również to nie zagraża. Zło nie stanowi zagrożenia dla stworzeń w tym świecie. Nawet dla mnie. Jestem tu bezpieczna. Nie ma cierpienia. Nie ma tego ciągle towarzyszącego mi stresu i zdenerwowania. Wyciszam się, a wszystko co tu istnieje mi w tym pomaga. Świerze powietrze jest cały czas. Mgła, tak często spotykana wcześnie rano, otula mnie mocno i cieszy się na powitanie. Tu wszystko jest takie piękne. Zawsze chętnie przenoszę się do tego świata. On zawsze jest dla mnie otwarty i czeka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz