czwartek, 7 czerwca 2012

07.06.12

Czym jest piękno? Piękno jest niczym więcej niż trikiem, złudzeniem. Wynikiem pobudzenia cząstek i elektronów zderzających się w gałkach ocznych, ich przepychanką w twoim mózgu, gdzie zachowuje się jak gromada podekscytowanych uczniów mających zaraz wybiec na przerwę. Czy pozwolisz, by tak cię mamiono? Czy pozwolisz się oszukiwać?
Miłość - najbardziej zdradliwa choroba na świecie, zabije cię zarówno wtedy, gdy cię spotka, jak i wtedy, kiedy cię omija.
Ale to niedokładnie tak.
To skazujący i skazany. To kat i ostrze. I ułaskawienie w ostatnich chwilach. Głęboki oddech, spojrzenie w niebo i westchnienie: dzięki Ci, Boże. 
Miłość - zabije cię i jednocześnie cię ocali.

Ten, kto skacze do nieba, może upaść, to prawda. Ale może też poszybować w górę.
Jesteśmy silni w tym, co robimy, ale zawsze możemy potknąć się na swych własnych skrzydłach.

Problemem naszego wieku, nie jest bomba atomowa,
ale ludzkie serce.
Albert Einstein.

Kiepsko coś z moim życiem, oj kiepsko. Ale nie upadne - tak sobie kiedyś obiecałam, i tego się trzymam.
Wszystkie kłamliwe istoty mogą ode mnie odlecieć, bo was nie potrzebuję, nie chcę i olewam ciepłym moczem.
Jestem jeszcze na wielkiej niewiadomej, ale próbuję ze wszystkich sił się pozbierać. Żebym potem nie zarzucała sobie, że nie próbowałam. (Prawda M.<33?)

Podobno pewne cytaty, przywracają wiarę w ludzi i człowieka. A co ze światem? Świat nie tworzą sami ludzie, choć zdecydowanie nie są na nim niepotrzebni. A cytaty, które przywracają wiarę w ludzi i człowieka, uważam za zbyt wygórowany nagłówek. Więc nie. Nie zgadzam się z tym.
Nie zgadzam się z wieloma rzeczami, tak więc...

Chrzań się.
Ostatnio mam ochotę na starocie w piosenkach. Oj uwielbiam.
Morzę mych łez
podaruję tylko jej.
By pamiętała, że nawet moje łzy należą do Niej, jak wszystko inne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz