sobota, 4 maja 2013

04.05.13

Jednak nie. Jednak nie wracam. To wszystko nie jest już po porostu dla mnie. Kocham tego bloga, bo jest tutaj tyle wpisów, które opisują moje uczucia. Ale stało się to: zauważyłam, że pewna osoba staje się jak wszyscy. Nie jest już tą odosobnioną osobą, która pisze dla siebie, mają w nosie zdanie innych. Już nie pisze tego co chce, tylko wyszukuje coraz to nowsze wyrazy, by inni na to lecieli. By lgnęli. Tak właśnie jest. Zrozumiałam właśnie, że ja nie chcę stać się taką osobą. Od początku pisałam tu tylko i wyłącznie dla siebie, ale ta osoba uświadomiła mi, że nawet z porządnego człowieka można się stać 'jak reszta'. Czyli podążającą za innymi owieczką. Nie chcę tego i do tego nie dopuszczę. Będę pisała w swoim zeszycie, może w programie Windows. Ale już nigdy tutaj. Możesz przestać obserwować. Możesz przestać tu zaglądać.
Blog uważam za całkowicie i nieodwracalnie zamknięty.
Bardzo dziękuję.
Dziękuje Ci 'mój pamiętniczku'. Wiele mi dałeś.


3 komentarze:

  1. ; - ; Jest mi teraz smutno jak cholera. :c
    Dlaczego?
    To przez tę osobę? Co ona zrobiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam... Ale coś się kończy a coś zaczyna.

      Usuń
    2. ; - ;
      No cóż...

      Usuń